Web

Prečo je email najlepšia sociálna sieť?

Ale v poslednej dobe Facebook – a všetky ostatné sociálne siete, na to príde – sa zdá, že sa zmení na rušivý, čas-plytvanie a manipulatívne "monitorovací stroj", ktorý robí viac škody ako úžitku.
 
To je obrovský problém pre profesionálov a podniky všetkých veľkostí, vrátane podnikov. Ako som napísal v tomto stĺpci,  generálny riaditeľ Mark Zuckerberg prevádza bohatstvo z vašej spoločnosti na jeho."

pošta.png
 
Obávame sa však znížiť kábel a cítime sa zaseknutí, pretože chceme zostať v kontakte s ľuďmi a tiež objavovať obsah, ktorý je pre nás cenný. Taktiež sa snažíme byť prítomní vo väčšine populárnych sociálnych sietí.
 
Problém je, že je to „dobrá“ sociálna sieť? Naozaj nemáme veľa možností.
 
Alebo?
 
Dokonalá sociálna sieť by mala nasledujúce charakteristiky:
 

  • Bolo by to veľa užívateľov – aspoň toľko ako Facebook.
  • To by filtrovať spam a obťažovanie, ale inak nie je algoritmicky triediť alebo filtrovať.
  • Umožnilo by nám to komunikovať s ľuďmi na všetkých sociálnych sieťach.
  • Nemala by žiadnu reklamu.
  • Mohlo by to byť užívateľsky ovládateľné a užívateľsky automatizované.
  • To by bolo použiteľné na mobilných aj desktopových.

 
Nathan Schneider, profesor mediálnych štúdií na University of Colorado, to povedal najlepšie: „E-mail je najodolnejšia sociálna sieť na internete … a vec, ktorá mu umožňuje prispôsobiť sa, je to, že je to otvorený protokol a ľudia si stavajú aplikácie, ktoré vyvíjame, a vyvíjame, ako ju používame. “
 
Pred rokom bol e-mail považovaný za návrat k predchádzajúcej ére.
 
Millennials ho nikdy nepoužili. Platformy na výmenu správ, sociálnu spoluprácu a spoluprácu v tímoch by ju čoskoro nahradili. A obchodný svet by to nakoniec vyradil.

email.png
 
Až na to, že nič z toho nie je naozaj pravdivé – alebo dokonca vhodné.
 
E-mail bol, je a bude aj naďalej nadradený novším komunikačným médiám.
 
Jedným z dôvodov je úplná veľkosť (vylepšený sieťový efekt).
 
Facebook je považovaný za dominantnú sociálnu sieť, pretože od štvrtého štvrťroka mal 2,2 miliardy aktívnych užívateľov mesačne.