Podnikanie

Aj negatívna reklama, je reklama… naozaj?

Aj negatívna reklama, je reklamou. Je totiž jedno, ako o vás ostatní hovoria, dôležité je, že o vás hovoria. Ak totiž podnikáte a nikto ani len netuší, že existujete, asi niečo robíte zle. Čo sa však týka negatívnej reklamy, podľa mňa je to veľmi diskutabilná téma. Je to síce pekne, že budete na každej stránke v novinách, každý o vás bude vedieť, no ak o vás budú všetci ostatní poznať len ako neschopného podnikateľa alebo firmu, asi sa k vám zákazníci nebudú hrnúť. Nemám pravdu?
prst hore.jpg
Nad touto témou, teda nad negatívnou reklamou, ma donútil zamyslieť sa jeden z mojich nedávnych zážitkov. Kamarát začal podnikať s oblečením cez internet. Asi po mesiaci, sa prevažne na sociálnych sieťach, začali objavovať komentáre a príspevky, že jeho oblečenie stojí za… to si asi domyslíte. Muselo to byť naozaj masívne, pretože tieto informácie sa ku mne dostali aj bez toho, aby mi o tom povedal. Náhodne sme sa stretli, tak mi nedalo neopýtať sa, že čo sa vlastne deje. Síce som tomu absolútne nerozumel, no tento chlapík bol vysmiaty ako slniečko a povedal presne túto vetu, že aj negatívna reklama, je reklamou.usmiate a smutné tváre.jpg

Ako sme sa tak bavili, opýtal som sa ho, ako na to prišiel. Teda či mu nejako stúpol predaj alebo tak. Povedal, že nie, no na stránkach, má vraj oveľa vyššiu návštevnosť. Keď si túto debatu vybavím, tak mi je do smiechu ešte aj dnes. Na čo mu je návštevnosť na stránkach, keď od neho nikto nič nenakupuje. Vďaka nemu, som si však uvedomil jednu veľmi dôležitú vec.
Áno, negatívna reklama, môže niektorým ľuďom naozaj pomôcť. Nepochybne zvýši návštevnosť na vašom webe. Takže ak máte stránku, na ktorej píšete svoj blog, točíte videá alebo píšete o nejakých zaujímavých témach a vašim cieľom, je práve návštevnosť, choďte do toho. Ak však predávate tovar, na internete ani mimo neho, by sa o vás nemalo objaviť jedno jediné negatívne slovíčko.